Promonavi.pl - automatyzacja reklamy kontekstowej i stały 5% Cashback w Google Ads !
Na Polskim rynku reklamy kontekstowej pojawił się nowy serwis PromoNavi.pl.
Zaznaczyć jednak nalerzy, że już od jakiegoś czasu prężnie działa on na rynkach zagranicznych i cieszy się tam ogromną popularnością. PromoNavi.pl udostępnia unikalne narzędzia reklamowe automatyzujące procesy związane z ustawieniami reklamy kontekstowej w Google Ads. Dodatkowo oferuje unikalny i stały Cashback wysokości aż 5% od wszystkich wydatków w Google Ads dla swoich użytkowników !
Zaznaczyć jednak nalerzy, że już od jakiegoś czasu prężnie działa on na rynkach zagranicznych i cieszy się tam ogromną popularnością. PromoNavi.pl udostępnia unikalne narzędzia reklamowe automatyzujące procesy związane z ustawieniami reklamy kontekstowej w Google Ads. Dodatkowo oferuje unikalny i stały Cashback wysokości aż 5% od wszystkich wydatków w Google Ads dla swoich użytkowników !
Marketing, Reklama, PR
2019-03-05, 10:38
seopilot.biuroprasowe.pl
“
Nowy moduł reklamy kontekstowej w SeoPilot
Systemy automatyzujące procesy uruchamiania i prowadzenia reklamy kontekstowej działają efektywnie na różnych rynkach już wiele lat. I nic dziwnego, że cieszą się one popularnością w wielu krajach, skoro znacząco ułatwiają one pracę i uruchomienie kampanii. Korzystają z nich nie tylko klienci indywidualni, ale także agencje i specjaliści świadczący usługi SEM. Są popularne w Ameryce, a na samym rynku rosyjskim istnieje ponad 25 różnych systemów automatyzacji. Zdały one także sprawdzian w Brazylii, Indonezji i innych krajach, o czym wiemy z “pierwszej ręki”. Wreszcie uzyskane przez nas doświadczenie możemy przenieść na Polskę ! Czym jest automatyzacja kampanii w Adwords i czemu warto się nią zainteresować ?
Marketing, Reklama, PR
2017-09-13, 15:51
O pozycjonowaniu fraz sezonowych słów kilka
Dzisiaj walentynki. Z tej okazji przygotowaliśmy dla Was kilka ciekawostek dotyczących tego święta (jego komercyjne aspekty) i kilka słów o sezonowości fraz i słów kluczowych.
Marketing, Reklama, PR
2017-02-14, 17:32
Usługa copywritingu jest już dostępna w Systemie SeoPilot.pl ! Zadbamy o Twoje teksty!
Content bez wątpliwości wysuwa się na czołowe miejsce jeśli chodzi o pozycjonowanie stron.Sami przedstawiciele Google powtarzają, że wysokiej jakości treści na stronie to droga do sukcesu. Warto zatem zatroszczyć się nie tylko o link building, ale też o content strony internetowej. Tylko jak on powinien wyglądać? Jak pisać teksty aby zaciekawić zarówno odbiorców jak i roboty Google?
Marketing, Reklama, PR
2017-02-06, 16:02
20 narzędzi do zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym
Dziś wśród sklepów internetowych praktycznie wszystkich segmentów rynku występuje bardzo duża konkurencja. Jak wygrać w tej walce? Jak przyciągnąć na stronę e-sklepu odwiedzających i przekonać ich do siebie tak, aby stali się naszymi stałymi klientami? Istnieje szereg narzędzi, które pomagają przedsiębiorcom. W tym SeoKurierze postaramy się pokrótce opowiedzieć o skutecznych i efektywnych narzędziach, które zwiększają sprzedaż w e-sklepie.Zapraszamy do lektury!
Marketing, Reklama, PR
2017-01-19, 09:43
Mobile first indexing - 5 kroków jak zoptymalizować stronę pod kątem nowego indeksu
Na początku listopada Google rozpoczął testy nad nowym indeksem - mobile-first. Do tej pory nie zważając na to, że spora część użytkowników korzysta z wyszukiwarki Google na urządzeniach mobilnych, algorytm oceniał w pierwszej kolejności elementy desktopowej wersji. W obecnych czasach takie podejście jest już nieaktualne. Nikogo zatem nie dziwi, że Google rozpoczął pracę nad nowym indeksem mobile - first. Od tej pory jeżeli wersja desktopowa będzie się różnić od wersji mobilnej wyszukiwarka będzie brała w pierwszej kolejności tę drugą. Strony nie posiadające wersji responsywnej nie zostaną usunięte z indeksu, jednak na pewno ucierpią na tym ich pozycje w mobilnych wynikach wyszukiwania Jak zatem przygotować stronę do mobile-first?Zapraszamy do lektury SeoKuriera !
Marketing, Reklama, PR
2017-01-12, 12:24
Podsumowanie 2016 roku w świecie SEO.
Z końcem roku zwykło robić się podsumowanie, zestawienie największych wydarzeń, które miałoby być podstawą dla planów na następny rok. 2016 rok był pełen zmian - Google przestał podawać wartość PageRank, miała miejsce długo oczekiwana aktualizacja algorytmu, duże zmiany zaszły też w Google Mobile, ponadto przedstawiciele Google potwierdzili, że linki zewnętrzne nadal są ważne.Na bieżąco i bacznie obserwujemy to, co dzieje się w świecie SEO i reagujemy na wszystkie zmiany, dostosowywując się do nowych trendów. Co zatem zmieniło się w 2016 i co czeka nas w 2017? O tym dowiesz się w dzisiejszym wydaniu SeoKuriera.
Marketing, Reklama, PR
2016-12-29, 14:08