Usługa copywritingu jest już dostępna w Systemie SeoPilot.pl ! Zadbamy o Twoje teksty!
Content bez wątpliwości wysuwa się na czołowe miejsce jeśli chodzi o pozycjonowanie stron. Sami przedstawiciele Google powtarzają, że wysokiej jakości treści na stronie to droga do sukcesu. Warto zatem zatroszczyć się nie tylko o link building, ale też o content strony internetowej. Tylko jak on powinien wyglądać? Jak pisać teksty aby zaciekawić zarówno odbiorców jak i roboty Google?
2017-02-06, 16:02

Dzięki przeprowadzonym badaniom i obserwacji ich efektów coraz lepiej rozumiemy algorytm Googla, a to pozwala nam na dokładniejsze określenie czynników rankingowych i ich wagi.

Technika budowania treści za pomocą „chwytów” mających na celu jedynie przechytrzenie robotów wyszukiwarki nie jest już efektywna. Teksty powinny być wysokiej jakości, nieść wiedzę, być aktualne i przede wszystkim oryginalne. Piszemy dla użytkowników a nie pod wyszukiwarki!

Dlaczego?

Przystępując do pisania strony należy pamiętać, że przystępna, interesująca i relewantna treść gwarantuje dłuższy czas trwania sesji oraz niższy współczynnik odrzuceń.

Dobrze jest zainteresować użytkownika, rozbudzić jego ciekawość, możemy się posłużyć tutaj wyrażenia o zabarwieniu emocjonalnym, np. „WOW”. W tekście nie powinno zabraknąć też pytań retorycznych. Dzięki nim nawiązujemy interakcję z użytkownikiem.

A co z frazami kluczowymi?

Oczywiście frazy kluczowe powinny się znaleźć w tekście. Wybieramy te, pod które chcemy pozycjonować daną stronę (o doborze fraz kluczowych więcej znajdziesz tutaj) nie zapominamy jednak o tym, aby naturalnie występowały, w różnych formach. Warto, by główna fraza kluczowa pojawiała się na początku tekstu (w pierwszych 100 słowach). Ważne jest też by znalazła się w nagłówku H1. Może pojawiać się w kolejnych nagłówkach h2-h6, ale w zmienionej formie (aby uniknąć przesycenia frazami kluczowymi), lub możemy użyć tam innych fraz kluczowych, pod które także chcemy pozycjonować stronę.

Liczba fraz kluczowych na stronie zależy od długości samego tekstu. Niedobrze jest, gdy artykuł przesycony jest frazami kluczowymi, daje to efekt nienaturalności i męczy odbiorcę.

Zobacz przykład takiego użycia w naszym SeoKurierze >> Tam znajdziesz też więcej informacji o tym, jak pisać teksty na stronę.

Jeżeli jednak na pisanie tekstów nie masz czasu, nie wiesz jak to zrobić, masz wątpliwości jak zaciekawić użytkownika zleć napisanie tekstów profesjonalistom! W SeoPilot uruchomiliśmy nową usługę Copywritingu! Zatomatyzowaliśmy proces składania zamówienia, dzięki czemu masz podgląd do każdego etapu jego realizacji!  Sztab przeszkolonych i profesjonalnych copywriterów napisze dla Ciebie teksty szyte na miarę Twoich oczekiwań: treści na stronę, opisy produktów, mailing, blog i wiele innych. Nasz system sprawdza je na oryginalność i aktualność. Sprawdź sam>>

Do 15 lutego możesz skorzystać ze zniżki 10%! Użyj kodu rabatowego: Copywriting10

KONTAKT / AUTOR
Arsen Nowak
Opiekun klienta
SeoPilot.pl
+48223971605
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.