SEOPILOT
Poradnik SEO "SeoKurier"
facebook
Bardziej obszerne i szczegółowe treści uzyskują lepsze pozycje w wynikach wyszukiwania
2017-03-01, 09:45
facebook
Jakich błędów unikać pozycjonując stronę? Odpowiedź znajdziecie po obejrzeniu szkolenia
2017-02-18, 12:16
facebook
Piątkowy off-topic :) Chcielibyście pracować w #Google? ;)
2017-02-17, 12:40
O pozycjonowaniu fraz sezonowych słów kilka
Dzisiaj walentynki. Z tej okazji przygotowaliśmy dla Was kilka ciekawostek dotyczących tego święta (jego komercyjne aspekty) i kilka słów o sezonowości fraz i słów kluczowych.
Marketing, Reklama, PR
2017-02-14, 17:32
facebook
Czy wiesz, że Walentynki to jedno ze świąt, które co roku ma coraz lepsze wyniki w wyszukiwarce? Rośnie stale liczba zapytań związanych z tym świętem. Z tej okazji przygotowaliśmy artykuł o pozycjonowaniu sezonowych fraz kluczowych
2017-02-14, 14:33
facebook
Kontynuujemy temat o YouTube
2017-02-10, 09:43
facebook
O znaczeniu treści pisaliśmy i mówiliśmy już nieraz. Dzisiaj przypominamy o tym ponownie i polecamy uwadze ciekawy artykuł ClearSense
2017-02-08, 15:16
facebook
Nowa usługa Copywritingu w SeoPilot! ✏️

Treści, obok linków, to jeden z trzech głównych czynników rankingowych
2017-02-07, 08:29
Usługa copywritingu jest już dostępna w Systemie SeoPilot.pl ! Zadbamy o Twoje teksty!
Content bez wątpliwości wysuwa się na czołowe miejsce jeśli chodzi o pozycjonowanie stron.
Sami przedstawiciele Google powtarzają, że wysokiej jakości treści na stronie to droga do sukcesu. Warto zatem zatroszczyć się nie tylko o link building, ale też o content strony internetowej. Tylko jak on powinien wyglądać? Jak pisać teksty aby zaciekawić zarówno odbiorców jak i roboty Google?
Marketing, Reklama, PR
2017-02-06, 16:02
facebook
Na pozycjonowanie stron wpływa wiele czynników. Nieprawidłowo obrana strategia może nie przynieść nam oczekiwanych rezultatów, a błędy które popełnialiśmy mogą pozycjom naszych stron poważnie zaszkodzić.

Zebraliśmy dla naszych Użytkowników najczęściej powtarzające się błędy ubiegłego roku, znajomość których może pomóc Ci w szybszym i bezpieczniejszym wejściu do TOP10. Wiedząc czego unikać zagwarantujesz sobie sukces przeprowadzanych działań!
Zapoznamy Cię z możliwościami systemu, aby w pełni korzystać z jego funkcji i uzyskać jak najlepsze rezultaty z przeprowadzonej kampanii.
Pozycjonuj skutecznie z SeoPilot!
2017-01-27, 14:56
facebook
https://www.facebook.com/seopilotpl/photos/a.309526012432655.88354.278117812240142/1404877079564204/?type=3
2017-01-27, 14:51
facebook
Sprawdzone sposoby na współpracę z YouTuberami
2017-01-19, 17:43
20 narzędzi do zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym
Dziś wśród sklepów internetowych praktycznie wszystkich segmentów rynku występuje bardzo duża konkurencja. Jak wygrać w tej walce? Jak przyciągnąć na stronę e-sklepu odwiedzających i przekonać ich do siebie tak, aby stali się naszymi stałymi klientami? Istnieje szereg narzędzi, które pomagają przedsiębiorcom. W tym SeoKurierze postaramy się pokrótce opowiedzieć o skutecznych i efektywnych narzędziach, które zwiększają sprzedaż w e-sklepie.

Zapraszamy do lektury!
Marketing, Reklama, PR
2017-01-19, 09:43
Mobile first indexing - 5 kroków jak zoptymalizować stronę pod kątem nowego indeksu
Na początku listopada Google rozpoczął testy nad nowym indeksem - mobile-first. Do tej pory nie zważając na to, że spora część użytkowników korzysta z wyszukiwarki Google na urządzeniach mobilnych, algorytm oceniał w pierwszej kolejności elementy desktopowej wersji. W obecnych czasach takie podejście jest już nieaktualne. Nikogo zatem nie dziwi, że Google rozpoczął pracę nad nowym indeksem mobile - first. Od tej pory jeżeli wersja desktopowa będzie się różnić od wersji mobilnej wyszukiwarka będzie brała w pierwszej kolejności tę drugą. Strony nie posiadające wersji responsywnej nie zostaną usunięte z indeksu, jednak na pewno ucierpią na tym ich pozycje w mobilnych wynikach wyszukiwania Jak zatem przygotować stronę do mobile-first?
Zapraszamy do lektury SeoKuriera !
Marketing, Reklama, PR
2017-01-12, 12:24
facebook
10 stycznia 2017 roku Google zaczął karać strony, które uznane zostały przez wyszukiwarkę za "serwisy ograniczające dostęp do treści”
2017-01-11, 12:44
Podsumowanie 2016 roku w świecie SEO.
Z końcem roku zwykło robić się podsumowanie, zestawienie największych wydarzeń, które miałoby być podstawą dla planów na następny rok. 2016 rok był pełen zmian - Google przestał podawać wartość PageRank, miała miejsce długo oczekiwana aktualizacja algorytmu, duże zmiany zaszły też w Google Mobile, ponadto przedstawiciele Google potwierdzili, że linki zewnętrzne nadal są ważne.
Na bieżąco i bacznie obserwujemy to, co dzieje się w świecie SEO i reagujemy na wszystkie zmiany, dostosowywując się do nowych trendów. Co zatem zmieniło się w 2016 i co czeka nas w 2017? O tym dowiesz się w dzisiejszym wydaniu SeoKuriera.
Marketing, Reklama, PR
2016-12-29, 14:08
facebook
Zbliża się koniec roku. Google niedawno podsumował mijający rok
2016-12-29, 13:25
facebook
Google testuje nowy wygląd snippetów na urządzeniach mobilnych
2016-12-28, 09:29
facebook
Rok 2016 w wyszukiwarce. Google podsumował co najczęściej wpisywaliśmy i wyszukiwaliśmy w kończącym się powoli 2016 roku.
2016-12-14, 12:12
facebook
Prowadzisz sklep internetowy?
2016-12-08, 17:35
facebook
Dzisiaj Mikołajki!
2016-12-06, 13:00
facebook
Na co warto zwrócić uwagę podczas próby samodzielnego audyty strony❓ Jak sprawdzić czy nasz serwis jest dobrze przygotowany do pozycjonowania❓
Sprawdź sam. Odhaczaj punkty na interaktywnej checkliście ✔️ i sprawdź ile wymogów spełnia Twój serwis.
2016-12-01, 14:11
facebook
Słowa kluczowe w treści znikną z Google #SearchConsole.

28 litopada 2016 John Muller ogłosił na niemieckojęzycznym blogu Google dla Webmasterów, że wkrótce zostanie usunięty raport pn. Słowa kluczowe w treści z panelu Google Search Console.

http://www.jakubsawa.pl/slowa-kluczowe-tresci-raport-google-search-console
2016-11-29, 16:04
facebook
https://www.facebook.com/events/334397686938407/
2016-11-28, 10:00
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.