“Potrzeba 20 lat, żeby zbudować reputację i 5 minut, żeby ją zrujnować”. W dobie internetu właściwie każda firma posiada również swój wirtualny wizerunek. Czy na pewno wiesz jak monitorować pojawiające się o Twojej firmie opinie i jak na nie reagować?
“Potrzeba 20 lat, żeby zbudować reputację i 5 minut, żeby ją zrujnować”. W dobie internetu właściwie każda firma posiada również swój wirtualny wizerunek. Czy na pewno wiesz jak monitorować pojawiające się o Twojej firmie opinie i jak na nie reagować?
2017-04-27, 14:54
“Potrzeba 20 lat, żeby zbudować reputację i 5 minut, żeby ją zrujnować”. W dobie internetu właściwie każda firma posiada również swój wirtualny wizerunek. Czy na pewno wiesz jak monitorować pojawiające się o Twojej firmie opinie i jak na nie reagować?
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy